Turvallinen tila muutokselle

Juristin muotoilukoulu on osa villa vertoa

Villa Verto on Helsingissä toimiva legal design yritys, joka palvelee asiakkaita ympäri maailmaa.

Palvelut on kehitetty tulevaisuuden juridiikan tekijöille. Yhdistämme juridiikan muotoiluajatteluun, johtamiseen, liiketoimintaan ja pedagogiikkaan.
Villa Verton missiona on auttaa juristeja muuttumaan oikeusmuotoilun avulla ja tehdä oikeudesta saavutettavaa kaikille.
Villa Verton arvot ovat aitous, yhteistyö, jatkuva oppiminen ja ilo.

Hannele Korhonen

Hei olen Hannele!

Olen juristi, oikeusmuotoilija ja opettaja. Olen työskennellyt juristina yli 20 vuotta.

Minulle on kertynyt vuosien inhouse-, compliance- ja omassa lakitoimistossa tehdyn työn lisäksi rutkasti kokemusta juridisten sisältöjen, palveluiden ja liiketoimintojen muotoilusta, uuden oikeusteknologian kehittämisestä sekä oikeusmuotoilusta. Pedagoginen pohja opetustyölleni tulee aikuiskasvatustieteen opinnoista ja ammatillisesta opettajakorkeakoulusta.

Koulutukseltani olen OTM, KTK (pääaineena johtaminen) ja AmO. Olen lisäksi suorittanut AaltoEE:ssä Diploma in Service Design -koulutusohjelman ja muita muotoilukoulutuksia.

Hannele Korhonen Juristin muotoilukoulu

Perustaja ja KOULUTTAJA

“Juridiikka kuuluu kaikille ja sen pitäisi olla käyttäjäystävällistä ja ymmärrettävää.”

Jenni Valonen

Minä olen juristi, oikeusmuotoilija ja juristityön kehittäjä. Olen toiminut finanssialalla eri juristitehtävissä yli 15 vuotta.

Oikeus- ja palvelumuotoiluopintojeni (MBA) myötä olen rakastunut oikeusmuotoiluun ja siihen mitä mahdollisuuksia muotoiluajattelu tuo juridiikan tekemiseen ja kehittämiseen. Olen soveltanut oikeusmuotoilun oppeja käytännön työssäni sekä juristina että kehittäjänä ja konkreettisesti havainnut miten innostavaa ja toisaalta tehokasta uudenlainen tapa toimia on.

Sopimusmuotoilun bootcamp juristin muotoilukoulu jenni valonen

KOULUTTAJA

“Asiakaskeskeisyyttä lisäämällä ja uusia työkaluja omaksumalla ei voi kuin voittaa!”

Oletko valmis? Aloitetaan!