VERKKOKAUPAN TOIMITUS- JA KÄYTTÖEHDOT

Nämä ovat käyttöehdot Juristin muotoilukoulun verkkosivujen käyttämiselle. Tutustu ehtoihin huolellisesti ennen kuin käytät verkkosivuja. Käyttämällä sivustoa, ostamalla koulutusta, verkkokursseja tai verkkosparrausta tai lataamalla sivustolta ilmaista materiaalia hyväksyt nämä käyttöehdot sekä tietosuojaselosteen.

Toimitusehdot

Juristin muotoilukoulu 2454185-6 (jäljempänä verkkokauppa) myy koulutuksia ja palveluita sekä niihin liittyviä digitaalisia tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille Suomessa.

Pidätämme oikeuden näiden ehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hintoihin lisätään arvonlisävero, ellei toisin ole nimenomaisesti mainittu.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: [email protected]
Puhelin: +358 10 517 8220
Postiosoite: Freesenkatu 5, 00100 Helsinki

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan verkkosivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnoissa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot ja tuotteiden hinnat.

Mikäli annat tilaushetkellä sähköpostiosoitteen, saat tilauksesta tilausvahvistuksen sähköpostitse. Tilausvahvistuksessa yksilöidään tilatut tuotteet sekä niiden hinta.

Maksaminen

Tiedotamme sinua maksutavasta ja käytettävissä olevista maksuvaluutoista ostoksenne yhteydessä.

Käytämme ulkoista maksupalveluntarjoajaa, ja heidän käyttöehtonsa ovat voimassa maksun välityksessä. He saattavat myös veloittaa maksuja tällaisen palvelun käytöstä, joten tarkista nämä yksityiskohdat, kun suoritat maksun.

Meillä on oikeus määrittää käytettävissä olevat maksutavat, valuutat ja maksupaikat. Emme vastaa maksupalveluntarjoajan kautta tehdyn maksun virheettömyydestä.

Pidätämme oikeuden korjata laskutusvirheet tai virheet, vaikka lasku tai osto olisi jo maksettu.

Toimitus

Verkkokaupassa myydään koulutus- ja valmennuspalveluita ja -tuotteita jotka toimitetaan sinulle joko digitaalisesti sähköpostiin tai Juristin muotoilukoulun kurssialustalla tai tapaamisissa tilausvahvistuksessa tai erikseen sovittuna ajankohtana. Jos olet ostanut koulutuksen, saat osallistumisohjeet sähköpostitse noin viikkoa ennen ensimmäistä työpajaa.

Tilauksen peruuttaminen

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus perua tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta, paitsi jos olemme aloittaneet digitaalisen palvelun toimittamisen. Koulutuksen toimittaminen alkaa viimeistään viikkoa ennen ensimmäistä työpajaa, jonka jälkeen tilausta ei voi enää perua vaikka 14 vuorokautta ei olisikaan täynnä.

Jos haluat peruuttaa tilauksesi, laita peruutuspyyntö 14 vuorokauden kuluessa sähköpostilla osoitteeseen [email protected]. Kerro minkä palvelun haluat peruuttaa ja mille tilille mahdollisesti maksamasi kauppasumma palautetaan.

Mikäli olet saanut digitaalisen palvelun käyttöösi välittömästi oston jälkeen, kuluttajansuojalain mukaista peruuttamisoikeutta ei ole.

Sinun tulee käyttää ostettu verkkosparraus kolmen (3) kuukauden sisällä ostosta. Mikäli joudut siirtämään varatun ajan, täytyy sinun ilmoittaa siirrosta viimeistään 24 h ennen sovittua ajankohtaa. Tämän jälkeen tehtyjä peruutuksia ei voi hyvittää.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Käyttöehdot

Informaatio

Nämä verkkosivut sisältävät yleistä tietoa Juristin muotoilukoulusta ja sen tuottamista palveluista. Sivuston sisältö toimitetaan ”sitoumuksetta ja sellaisenaan”. Juristin muotoilukoulu ei takaa tietojen oikeellisuutta eikä vastaa esitetyn aineiston virheellisyydestä, puutteellisuudesta tai soveltumattomuudesta. Verkkosivuilla olevat mahdolliset linkit kolmansien osapuolten sivuille on tarkoitettu lisäinformaatiota varten. Emme vastaa kolmannen tuottamista tai julkaisemasta materiaalista tai tiedoista, johon sivuillamme on linkkejä.

IMMATERIAALIOIKEUDET

Juristin muotoilukoululla / Villa Verto Oy:lla tai erikseen ilmoitetulla kolmannella taholla on omistusoikeus, tekijänoikeus sekä kaikki muut immateriaalioikeudet näillä sivuilla julkaistuun aineistoon, ellei toisin ole mainittu. Materiaalia saa katsella, selata ja tallentaa omalle päätelaitteellesi sekä tulostaa siitä osia henkilökohtaista käyttöäsi varten. Sivuilla esitetyn aineiston kopiointi, tallentaminen, lainaaminen, edelleen välittäminen ja muu hyödyntäminen kaupallisessa tarkoituksessa on kielletty.

Vastuunrajoitus

Emme vastaa sivujen toimivuudesta emmekä ulkopuolisten palveluntarjoajien toiminnasta tai näiden tuottamien palveluiden sisällöstä. Emme vastaa mistään kuluista, menetyksistä tai muista mahdollisista vahingoista, jotka saattavat aiheutua näiden sivujen käyttämisestä tai näillä sivuilla annetusta neuvonnasta tai muusta informaatiosta.

Sovellettava laki

Juristin muotoilukoulun verkkosivut on suunnattu käytettäviksi Suomessa. Sivujen käyttöön sovelletaan Suomen lakia aina, riippumatta siitä, mistä maasta sivuja käytetään.

Juristin muotoilukoulun ja näiden sivujen käyttäjien väliseen suhteeseen sovelletaan Suomen lakia. Kaikki syntyvät riitaisuudet käsitellään ja ratkaistaan viime kädessä toimivaltaisessa käräjäoikeudessa.

Muutokset

Meillä on oikeus milloin tahansa muuttaa sivujen sisältöä tai lopettaa sivujen julkaiseminen joko väliaikaisesti tai lopullisesti. Meidän ei tarvitse antaa tästä ennakkoilmoitusta. Me emme vastaa sivuilla olevan aineiston päivityksen viiveistä.