Tietosuojaseloste

Keitä olemme

Olemme Juristin muotoilukoulu, ja palveleemme juristeja ja juristitiimejä, jotka haluavat oppia hyödyntämään legal desigina oman työnsä ja palveluidensa kehittämisessä.

Viralliset tietomme:
Juristin muotoilukoulu
Y-tunnus: 2454185-4
Sijainti: Helsinki
Yhteyshenkilö: Hannele Korhonen, [email protected]

Meidän roolimme

Jos luet tätä selostetta, olet todennäköisesti

• Asiakkaamme
  • Palveluidemme käyttäjä tai osallistuja järjestämässämme tapahtumassa
  • Osallistuja muotoiluprojektissa
  • Vierailija verkkosivuillamme
  • Saat meiltä markkinointiviestintää

Kuvaamme tässä tietosuojaselosteessa miten käsittelemme henkilötietojasi rekisterinpitäjänä.

MITÄ HENKILÖTIETOJA KERÄÄMME JA MIKSI

Huom! Jos käytät palveluitamme ja olet estänyt meitä lähettämästä markkinointiviestintää, saatamme silti lähettää sinulle viestejä. Nämä viestit eivät ole markkinointia vaan sisältävät asiakkuuteesi tai palveluiden käyttämiseen tarvittavia tietoja.

Saatamme kerätä ja päivittää henkilötietoja myös julkisesti saatavilla olevista lähteistä kuten esimerkiksi uutisista, yhtiöiden internet-sivuilta sekä kaupparekisteristä.

KETKÄ KÄSITTELEVÄT TIETOJASI MEIDÄN LISÄKSI

Hyödynnämme palveluiden tarjoamisessa kolmansia osapuolia, ja henkilötietojasi tallennetaan ja käsitellään näiden palveluntarjoajien hallinnoimilla ja suojaamilla palvelimilla.

KUINKA KAUAN KÄSITTELEMME TIETOJASI

ASIAKKAATSäilytämme asiakkaiden henkilötietoja asiakassuhteen ajan ja enintään 2 vuotta sen jälkeen.
MARKKINOINTISäilytämme ei-asiakkaiden henkilötietoja markkiointitarkoituksia varten enintään 2 vuotta tietojen keräämisen jälkeen. Mikäli kiellät markkinointiviestinnän lähettämisen, poistamme henkilötietosi viipymättä.
VERKKOSIVUJEN KÄVIJÄTSäilytämme verkkosivujen kävijöiden tietoja enintään 1 vuoden tietojen keräämisen jälkeen.

SINUN OIKEUTESI

TARKASTUSOIKEUSSinulla on oikeus tarkastaa itseäsi koskevat henkilötiedot ja vaatia virheellisen tiedon oikaisua tai poistamista.
SUOSTUMUKSEN PERUUTUSSinulla on oikeus peruuttaa suostumuksesi siltä osin, kuin käsittelemme tietojasi suostumukseesi perustuen.
TIETOJEN KÄSITTELYN VASTUSTAMINENSinulla on oikeus milloin tahansa ja maksutta vastustaa käsittelyä tai pyytää tietojesi käsittelyn rajoittamista.
VALITUSOIKEUSSinulla on oikeus tehdä valitus henkilötietojen käsittelystä valvontaviranomaiselle.
PALVELUNTARJOAJAKÄSITTELYN TARKOITUSSIJAINTI
INFRAGoogle GSuiteSähköpostit ja dokumenttien hallintaEU & Yhdysvallat
Zoner & CloudflareWeb hostingSuomi
ANALYTIIKKAGoogle AnalyticsVerkkosivujen analytiikkaEU & Yhdysvallat
VIESTINTÄCalendlyTapaamisten ajankohdista sopiminenEU & Yhdysvallat
MailerLiteSähköpostit ja kampanjatUS
ConvertKitSähköpostit ja kampanjatUS
LeadPagesKampanjasivut ja kampanjatUS
KOULUTUSNew ZenlerVerkkokoulutusten toteutusUS
ZoomVerkkokoulutusten toteutusUS
TeamsVerkkokoulutusten toteutusUS
MAKSULIIKENNEProCountorLaskutusSuomi
Visma PayLaskutusSuomi
New Zenler & StripeVerkkomaksuEU & US

Voit toimittaa kaikki oikeuksiesi käyttämistä koskevat pyynnöt ja kysymykset osoitteeseen [email protected]

Päivitämme tietosuojaselostetta aika ajoin. Suosittelemme että tarkastat selosteen pysyäksesi tietoisena viimeisimmästä versiosta.

Tietosuojaseloste viimeksi päivitetty 5.1.2024.