Räätälöity Legal design koulutus

Toiveidesi mukaan rakennettu kokonaisuus

Ettekö löytäneet sopivaa työpajaa, tai et ole varma millaista apua kaipaatte? Ei hätää, rakennamme teille sopivan kokonaisuuden toiveidenne ja tarpeidenne mukaan. Kouluttajamme toimii ryhmänne ohjaajana ja fasilitoijana joko läsnä tai etänä. Ole rohkeasti yhteydessä ja kerro haasteistanne!

Osallistaminen ja yhdessä tekeminen sitouttaa henkilöstöä ja luo yhteishenkeä. Kokemus siitä, että voi vaikuttaa omaan työhönsä ja osallistua liiketoiminnan kehitykseen luo arvostuksen tunnetta.

Olemme toteuttaneet osallistavina koulutuksina mm.

• Yksilöllisiä kehitysprojekteja
  • Keskeisten sopimusmallien uudistuksia
  • Erilaisten prosessien uudistuksia
  • Sisäisten ohjeistusten muotoiluja

Kokonaisuus koostuu kick-off-tapaamisesta sekä 2-4 työpajasta, joiden välillä teemme kunkin vaiheen valmiiksi seuraavan työpajan katselmusta varten. Projektin tuloksena on uudelleenmuotoiltu lopputulos, kuten asiakirja, prosessi tai palvelu ja samalla tiimisi oppii hyödyntämään oikeusmuotoilua. Muotoilun työkalut tulevat tutuiksi, ja niiden avulla pystytte jatkossa toimimaan asiakaslähtöisemmin. Projektissa kehittyvät myös tiimihenki ja kokeilukulttuuri!

Kysy lisää!