Mitä on oikeusmuotoilu | Juristin muotoilukoulu

Ilmoittaudu maksuttomalle oikeusmuotoilun minikurssille ja saat johdatuksen oikeusmuotoilun maailmaan!

Kolmen päivän kurssilla ymmärrät mitä legal design eli oikeusmuotoilu on ja miksi juridiikka kaipaa kipeästi muotoilua. Minikurssin toteutustapa on sähköpostitse lähetettävät videot ja niihin liittyvät pohdintatehtävät. Minikurssi on täysin maksuton. Tule mukaan ja inspiroidu! Oikeusmuotoilulla voidaan tehdä todellista muutosta!

Liityt samalla Juristin muotoilukoulun sähköpostilistalle. Saat vinkkejä ja uutisia sekä tietoa tulevista koulutuksista. Voit erota listalta koska tahansa. Lue lisää tietosuojaselosteesta.

MITÄ ON OIKEUSMUOTOILU - MAKSUTON MINIKURSSI

Oikeusmuotoiluajattelun ja -taitojen kehittämisestä hyötyy juristien lisäksi koko yritys!

Oikeusmuotoilu tarjoaa sinulle ajattelutavan, prosessin ja työkalut selkeään ja asiakasystävälliseen juridiikkaan ja juristin työn kehittämiseen.

Yrityksesi tai tiimisi kannalta oikeusmuotoilun hyödyntäminen parantaa asiakaskokemusta, vahvistaa kokeilukulttuuria ja tarjoaa konkreettisia keinoja juristien työn modernisointiin.

Oikeusmuotoilu ravistelee ajattelua ja toimintaa asiakaslähtöisemmäksi. Miltä tulevaisuuden lakipalvelut näyttävät sinun haavekuvissasi? Ole osana muutosta ja tehdään näistä haaveista totta! Voit jatkaa kanssani minikurssin jälkeen oikeusmuotoilua ja lähteä siten luomaan tulevaisuuden juridiikkaa.

Mitä on oikeusmuotoilu | Juristin muotoilukoulu

Tee juristin työstäsi merkityksellisempää ja tule mukaan!

Mitä, missä, milloin?

Oikeusmuotoilun bootcamp-koulutus järjestetään keskiviikkoisin 7. ja 14.4.2021 klo 9-12

Tapaamisalustana käytämme Zoomia. Yhteiseen työskentelyyn käytämme Muralia.

Hinta 697 € + alv.

Ilmoittaudu mukaan nyt ja varmistat paikkasi kurssilla. Toimi nopeasti, sillä koulutuspaikkoja on vain 20 ja ne täyttyvät pian!
oikeusmuotoilu juristi koulutus

Kouluttajasi - Hannele Korhonen

Olen juristi, oikeusmuotoilija ja opettaja. Olen työskennellyt juristina 20 vuotta. Minulla on kertynyt vuosien inhouse-, compliance- ja omassa lakitoimistossa tehdyn työn lisäksi rutkasti kokemusta juridisten sisältöjen, palveluiden ja liiketoimintojen muotoilusta, uuden oikeusteknologian kehittämisestä sekä oikeusmuotoilusta. Koulutukseltani olen OTM, KTK (pääaineena johtaminen) ja AmO. Olen lisäksi suorittanut AaltoEE:ssä Diploma in Service Design -koulutusohjelman sekä muita muotoilun koulutuksia. Pedagoginen pohja opetustyölleni tulee aikuiskasvatustieteen opinnoista ja ammatillisesta opettajakorkeakoulusta.

Tyytyväisiä asiakkaita

Hannelesta sanottua

V V

“Erinomainen, todella inspiroiva!”

“Virkistävän poikkeuksellinen tapa suhtautua juridiikkaan ja juristeihin.”

“Esitys, ajankäyttö, esitystapa, kaikki ihanan selkeää!”

“Hannelen asiantunteva ja lempeä olemus on erittäin sopiva tällaiseen työpajaan.”

Juristin muotoilukoulu

Juristin muotoilukoulussa koulutetaan oikeusmuotoilua ja muotoiluajattelua juristeille ja juristitiimeille. Missiona on muuttaa juridiikkaa asiakaskeskeisemmäksi ja tehdä juristien työstä merkityksellisempää.

Koulutukset ovat toiminnallisia ja vuorovaikutteisia – et vain kuuntele passiivisesti vaan keskustelet, kokeilet ja pääset toimeen heti. Koulutuksilla on vankka pedagoginen perusta: toteutus perustuu aikuisen oppimista tukevaan henkilökohtaistamiseen sekä yhteisöllisen ja tekemällä oppimisen pedagogiaan.

Juristin muotoilukoulu on turvallinen tila muutokselle. Olet tervetullut juuri sellaisena kuin olet. Yhteistoiminnalliset osuudet perustuvat dialogiin ja rakentavan keskustelun periaatteille

Arvot: aitous, ilo, yhteistyö, läheisyys ja jatkuva oppiminen
Seikkailijan kengät vuonon reunalla

Kiitos ilmoittautumisestasi!
 Jos viestiä ei näy, käy tarkistamassa roskaposti.